Neobyčajný pomocník Samsung Galaxy Ace (Recenzia)

closeUPOZORNENIE ! Tento článok bol publikovaný pred 4 rokmi 5 mesiacmi 11 dňami preto informácie už nemusia byť aktuálne.
Neobyčajný pomocník (Recenzia)
5 (100%) 1 vote

Dnes Vám predstavím mobil ktorý som testovala . Spoločnosť Samsung ktorá má najviac zariadení s operačným systémom mi dáva možnosť pozrieť sa na tento prístroj z môjho pohladu testu a recenzie . Nielen inuitívne ovládanie a funkčnosť vie zaujať kupujúcich na celom svete . Prečítajte si prečo .

Dotykový display 3,5″ s 320 x 480px – pomsta každého zarytého fanúšika hardvérovej klávesnice. Ale aby Samsung nebol ani tým nič dlžný tak tu nájdeme 2 HW tlačidlá. Jedným zapíname mobilný telefón a tým istým tlačidlom aj odblokujeme dipslay v kombinácií už z mnoha iných telefónov známym potiáhnutím prsta po mini obrazovke. Z tajuplna IT sveta sa nám odhalí 7 funkčných samostaných obrazoviek z ktorých jedna je vždy tzv. “home screen”.

Na “home screen” nájdeme už notoricky známe rýchle ikony – telefón, adresár, email a aplikácie, ktoré si samozrejme môžeme zmeniť podľa vlastnej potreby. Prvé tri necháme bokom tie sú každému zrozumiteľné :-) Cez ikonku aplikácie sa dostaneme do tzv. podmenu kde nájdeme všetky aplikácie, ktoré máme v telefóne nahraté buď od výroby, operátora alebo sme si ich tam sami natiahli cez Google Play (tejto aplikácii sa budeme venovať v samostanom článku). V mori aplikácií nájdeme aj jednu dôležitú a to nastavenie alebo settings. Tam si nastavíme všetko od mobilnej alebo wifi siete cez jas displaya až po tie pre vás najdôležitejšie užívateľské detaili.

samsungace+++

Pochopiteľne aj tu nájdeme skratky napr. rýchlo zapnúť a vypnúť wifi či bluetooth, stačí na “home screen” potiahnut prt od hora dole a odkryje sa vám “tajné” mene kde to jediným klikom môžete spraviť. Nehovoriac o tom, že keď už sme tu na “home screen” a nielen tu toto je možné realizovať z ktorej koľvek obrazovky vidíme v dolnej časti na strede jedno tlačidlo ktoré je ako vždy pri smartphonoch “domov” a po ľavej strane máme symbol podmenu resp. rozšíreného menu a po pravej strane máme už pomaly notoricky známu návratovú šipku :-)

Užívateľ ocení aj zdrsnený zadný kryt, ktorý nie je tak náchylný na vyšmyknutie pri suchých alebo spotených rukách ako iné mobily (mne ich teda povyletovalo z rúk vždy som musela mať niečo odolné :)  ) Keď si prezrieme telefón po obvode vidíme na pravej strane a môžeme aj cítiť pod prstom tlačidlo blokovania a pod ním schovanú micro SD kartu. Na ľavej strane nájdeme tlačidlo hlasitosti. Dole už len microfon a hore pre hudobných fajnšmekrov vstup na obľúbené slúchadlá.

Telefón je na ovládanie pomerne jednoduchý a je cenovo dostupný či už pre slobodné matky (jednu poznám čo ho má :-) ) alebo pre študentov ale aj podnikateľov, ktorý potrebujú máť biznis pod kontrolou hlavne neustálym telefonovaním.

Kto pozná Samsung ide do toho :-)

Na tento web píšem honorované články z IT oblasti, v ktorých si každý z vás nájde niečo čo ho zaujme. Študovala som Informatiku a tak nieje prekvapením, že tvorím a spravujem webstránky a zaujímam sa aj o všetko čo sa týka IT oblasti. Robím radosť deťom aj dospelým na www.zuzy.info kde nájdete aj môj širší profil. Ak sa Vám páči web a články pridajte sa do našej skupiny na Facebooku , Google plus + alebo Twitteri. Ak chcete nadupaný Web alebo Eshop kliknite pre SK alebo CZ trh. Ak máte nejaký problém a chcete využiť platenú asistenciu na riešenie problémov s IT, využite službu IT Pomoc na diaľku – platená podpora 24/7