O2 spustilo dobíjanie kreditu cez sms

5/5 - (1 vote)

UPOZORNENIE ! Tento článok bol publikovaný 22/09/2009 preto informácie už nemusia byť aktuálne.

Telefónica O2 od dnes umožnila svojim zákazníkom novú službu dobíjanie kreditu cez sms správu . Je to jednoduchá a praktická možnosť ako rýchlo ,kedykolvek , kdekolvek dobit kredit cez mobil .

Nová služba od o2 prináša výhody v podobe volnosti . Od dnes 22,septembra 2009 si jednoducho a rýchlo môžete dobiť svoj kredit prostredníctvom sms nech sa nachádzate v akej kolvek lokalite a v akom kolvek čase .

Službu môžu využiť zákazníci predplatených služieb ale aj tý ktorý platia o2 služby na faktúru . Stačí ak máte platobnú kartu ( bankomatku ) ktorá obsahuje jedno z lôg : MasterCard, VISA, alebo VISA Electron . Po aktivácii platobnej karty budete môcť dobiť svoju sim kartu dokonca aj na iné než vaše telefonne číslo . Stačí sa zaregistrovať na stránke www.sk.o2.com , vyplniť požadovaný formulár . Bezpečnosť stránky je garantovaná prostredníctvom Československej obchodnej banky (ČSOB) . Minimálna výška dobitia je 6 € . Dobíjaná čiastka sa strhne zákazníkovi priamo z platobnej karty .

Návod na dobíjanie kreditu cez SMS

Kredit si už môžete dobiť kedykoľvek a kdekoľvek. Navyše aj veľmi jednoducho, zaslaním SMS správy. Kredit Vám pripíšeme prakticky okamžite, stačí ak si aktivujete službu SMS dobíjanie.

Postup pre registráciu:

  1. Aktivujte si službu na Vaše číslo. Na stránke dobíjania cez SMS zadajte Vaše O2 telefónne číslo. Z tohto čísla potom môžete posielať SMS požiadavky na dobitie. Samozrejme možete dobiť aj inú O2 predplatenú kartu. Zaregistrovať preto môžete aj O2 číslo s platbou na faktúru.
  2. Zaregistrujte svoju platobnú kartu. Pre úspešnú registráciu je potrebné uskutočniť prvé dobitie, ktoré overí, či je dobitie s Vašou kartou možné. Zadajte telefónne číslo predplatenej O2 Karty, ktorú si želáte dobiť a hodnotu kreditu.Pre dobitie kreditu cez SMS je možné využiť platobné karty najvýznamnejších kartových spoločností MasterCard, VISA , VISA Electron, ak vydávajúca Banka umožňuje uskutočňovanie e-commerce transakcií týmito kartami. Pre viac informácii kontaktujte, prosím, Banku, ktorá vydala Vašu platobnú kartu.
  3. Od tohto momentu sa nachádzate na zabezpečených stránkach Československej obchodnej banky, ktorá realizuje akceptáciu platobných kariet a samotnú platobnú transakciu. Na tejto stránke, prosím, zadajte informácie o Vašej platobnej karte:
    1. meno na karte,
    2. číslo karty,
    3. platnosť karty,
    4. VC2/CVV2 kód

    Údaje zadávané na tejto stránke nie sú spoločnosti Telefónica O2 Slovakia k dispozícii. ČSOB informuje spoločnosť Telefónica O2 Slovensko, s.r.o. len o samotnom výsledku transakcie.

  4. V priebehu niekoľkých minút bude Vaša požiadavka na dobitie vybavená, o dobití kreditu Vás budeme informovať potvrdzujúcou SMS správou. Zároveň Vám aktivujeme služby na Vašom čísle a zašleme Vám DPIN kód, ktorým sa potvdzujú požiadavky na dobitie. Od tohto momentu môžete SMS dobíjanie využívať.
  5. V prípade neúspešnej registrácie, resp. inej reklamácie kontaktujte, prosím, zákaznícku linku 949: 0949 949 949.

Postup pre dobitie cez SMS:

Ak máte aktivovanú službu SMS dobíjanie, samotné dobitie je veľmi jednoduché:

  1. Zašlite SMS na skrátene číslo 8000 v tvare DOBIT dpin kredit číslo
  2. Kde:
    a) DOBIT je príkaz na dobitie
    b) dpin je Váš DPIN kód, ktorý Vám bol zaslaný pri registrácii služby. V prípade straty DPIN kódu môžete požiadať o jeho preposlanie na zákazníckej linke 949: 0949 949 949.
    c) kredit je požadované výška dobitého kreditu v EUR. Pre vyššiu bezpečnosť môže byť výška dobitého kreditu od 6 EUR vrátane do 60 EUR vrátane. Prosím, zadávajte preto len celé číslo od 6 do 60.
    d) číslo je telefónne číslo O2 predplatenej karty, ktorú chcete dobiť, v tvare 09XXXXXXXX (napr. 0949949949)
    Pri vyšších hodnotách Vám k dobíjanej hodnote poskytneme aj zaujímaný bonus.

    Zvolená hodnota dobitia O2 Bonus Platnosť kreditu
    Od 6 € do 14 €
    Od 180,76 Sk do 421,76 Sk
    0 €
    0 Sk
    3 mesiace
    Od 15 € do 19 €
    Od 451,89 Sk do 572,39 Sk
    0,6 €
    18,08 Sk
    6 mesiacov
    Od 20 € do 160 €
    Od 602,52 Sk do 4820,16 Sk
    1 €
    30,13 Sk
    6 mesiacov
  3. V priebehu niekoľkých minút bude Vaša požiadavka na dobitie vybavená, o dobití kreditu Vás budeme informovať potvrdzujúcou SMS správou. Zároveň bude požadovanou čiastkou spoplatnená platobná karta, ktorú ste registovali pri aktivácii služby.
  4. V prípade neúspešného dobitia, resp. inej reklamácie kontaktujte, prosím, zákaznícku linku 949: 0949 949 949.
  5. Platný daňový doklad Vám radi vystavíme v ktorejkoľvek značkovej predajni O2.

Zmena platobnej karty:

Ak prišlo k výmene Vašej platobnej karty (napr. vypršala platnosť karty, alebo ste zmenili banku), je potrebné službu znovu aktivovať. Postupujte, prosím, ako pri novej aktivácii:

  1. Na stránke dobíjania cez SMS zadajte Vaše O2 telefónne číslo.
  2. Systém Vám ponúkne možnosť zmeny alebo zrušenia služby. Zvoľte si, prosím, zmenu služby.
  3. Zaregistrujte svoju platobnú kartu. Pre úspešnú registráciu je potrebné uskutočniť prvé dobitie.
  4. Vygenerujeme a zašleme Vám nový DPIN kód.
  5. Službu SMS dobíjania môžete opäť využívať.

Zrušenie a deaktivácia služby:

Ak sa rozhodnete službu SMS dobíjania viac nevyužívať, na stránke služby ju môžete jednoducho deaktivovať:

  1. Na stránke dobíjania cez SMS zadajte Vaše O2 telefónne číslo.
  2. Systém Vám ponúkne možnosť zmeny alebo zrušenia služby. Zvoľte si, prosím, zrušenie služby.
  3. Služba v našich systémoch bude deaktivovaná.v

Bezpečnosť pri dobíjaní prostredníctvom SMS

Pri poskytovaní služby SMS dobíjania spolupracujeme s Československou obchodnou bankou, a.s., ktorá plne zabezpečuje celý proces spoplatnenia a akceptácie platobných kariet. Služba podporuje štandard 3D Secure vyvinutý kartovými spoločnosťami VISA a MasterCard pre vyššiu úroveň bezpečnosti zákazníka pri platbe.

Všetky údaje o platbnej karte sú uložené v zabezpečených a certifikovaných systémoch ČSOB. Telefónica O2 Slovakia, s.r.o. nemá prístup k informáciam o Vašej platobnej karte. Neposkytujte v žiadnom prípade informácie o Vašej platobnej karte tretím osobám vrátane zamestnancov spoločnosti Telefónica O2 Slovakia, s.r.o. . V prípade reklamácií uvádzajte zamestnancom Telefónica O2 len telefónne číslo O2 predplatenej karty, výšku dobíjaného kreditu a čas dobíjania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *