HTC One X si zamilujete (Recenzia)

closeUPOZORNENIE ! Tento článok bol publikovaný pred 10 rokmi 11 mesiacmi 21 dňami preto informácie už nemusia byť aktuálne.
5/5 - (1 vote)

Ja nokia pozitív som si po 10 rokoch mala vybrať inú značku telefónu? Nemožné. Nepredstaviteľné. Jednoducho nie. Ale… Stalo sa. Po dlho vyberaní a zvažovaní technických parametrov, designu  a tvrdých kritérií to vyhral práve on, teraz už môjho virtuálneho technického srdca šampión HTC One X.

No ale uznajte sami veď ten stroj má štvorjadrový 1,5 GHz procesor, veľký 4,7” HD displej, 8 Mpix fotoaparát, a 1 800 mAh batériu. Bola to vlajková loď HTC ale loď neloď je úžasný.

Mám ho necelé 4 mesiace, vždy keď ho vezmem do ruky viem, že som sa rozhodla najlepšie ako som vedela .

htconex-ssjsj

Je síce dosť veľký a má 132g ale ten prehľadný, čisto farebný, krásne ostrý display a jeho krivky stoja rozhodne za to. Má vstavanú batériu, pamäť sa nedá rozšíriť SD kartou ale na to si človek zvykne, mám tam nainštalovaných cez 80 aplikácií, ktoré samozrejme všetky vôbec nepoužívam ale potrebujem ich tam mať :-D Fotím len na to najlepšie rozlíšenie a stále aj po 3mes kedy nafotím denne asi 15ks fotiek tam mám dosť miesta na uloženie ďalších potrebných dát, fotiek alebo videí.

Jednoduché detské intuitívne ovládanie. Vpravo hore zapneme, vľavo hore dáme sluchátka alebo káblikovú handsfree sadu, na pravej hrane máme ovládanie hlasitosti, na ľavej hrane pripájame nabíjačku alebo USB káblik keď chceme prenášať nejaké dáta do alebo z počítača. V zadu na nás pozerá elegantné očko foťáku.

K dispozícií máme až 7 hlavných obrazoviek, som si vravela, že načo mi to je, ak teraz máte pocit že ich tam už nemám miesto pre ďalšie ikonky vôbec sa nemýlite. Na tej klasickej domovskej obrazovke máme dole 3 mini navigačné ikonky, návratovú šípku ktorá nás vezme vždy o krok späť, domček ktorý trochu vyzerá ako značka na mape, ktorá symbolizuje zrútený hrad a trojicu uzatvára ikonka preložených štvorčekov, ktorá nám vyvoláva „Nedávne aplikácie“ Tam máte všetky aplikácie, ktoré už síce nemáte akože otvorené ale oni sú tam schované v tzv. standby móde a čakajú na použitie alebo zavretie a pekne papajú baterku a pamäť. Môžeme sa ich zbaviť jednoduchým šuchnutím prsta po obrazovke a ich vyhodením mimo display a tým sa zavrú.

htc-one-x--sajsjasj

Ale aby sme neodbočovali úlne, na najhlavnejšej obrazovke zo siedmych – poznáme ju tak, že je na strede, keď ťukneme prstom alebo stylusom na domček tak nás tam hneď hodí; nájdeme ešte na spodku displeja nad tromi hlavnými navigačnými ikonami miesto pre 5 ikoniek ktoré ja volám „hot“ tam si môžeme umiestniť to čo je pre nás absolútne najdôležitejšie. Pre mňa sú to telefón, email, menu, sms, fotak.

Keď zvolíme menu dostaneme sa hlbšie do telefónu a tam nájdeme všetky nainštalované aplikácie a programy po kope. Takú veľký rodinku aplikácií.

Vráťme sa ešte trochu k displayu a jeho zaujímavým funkciám. Keď na ktorejkoľvek obrazovke kde máme ešte nejaké to miesto podržíme prst otvorí sa nám brána do mini virtuálneho sveta kde si môžeme nastaviť ikonku alebo miniaplikáciu na túto obrazovku jednoduchým ťuknutím a potiahnutím na obrazovku. Ikonu alebo  miniaplikáciu nám umiestní na obrazovku a potom si ju  môžeme po dispalyi ľubovoľne premiestňovať podľa potreby.

Odstraňovanie nepotrebných ikoniek z obrazoviek je veľmi jednoduché. Podržíme ju prstom a hore sa nám ukáže možnosť upraviť alebo odstrániť a tam si vyberieme čo s ňou chceme spraviť. A je upratané .htc one x bielz

Neviem či si púšťate hudbu z telefónu ja som to robila len na mojej Nokii N76 a Nokii E75 tam bol dosť dobrý zvuk ale toto? To je niečo, že wav. Keď chodím autom tak si môj One X prepojím s rádiom cez aux vstup a to by ste mali počuť ten krásne kryštáľový zvuk. Áno ja viem pomáha mu trošku aj vylepšenie Beats Audio, ale to sa dá vypnúť, no ja to nevypínam, načo keď to tak nádherné hrá.

Kto sa teda nevie rozhodnúť aký telefón si vybrať? Ja určite odporúčam HTC One X. Dôvod? Je užívateľsky príjemný, intuitívny, technicky dobre prepracovaný, má príjemný vzhľad, na to že je pomerne veľký je takmer ultra tenký , baterka vydrží v pohode dva dni, keď ho používam len na telefonovanie, avšak keď mám gps, fotím, hrám sa a sťahujem emaili tak ho musím po jednom dni nabiť ale ani sa mu nedivým že sa tak vyčerpá. Je to môj najlepší technický kamoš a je výkonnejší ako môj notebook (na jeho obranu už má 3 roky) .

Takže manážeri, ITčkári, muži, ženy, deti, … kto chce HTC One X ruky hore a šup k najbližšiemu predajcovi .